Reklamačný poriadok

Úvod Obchodné podmienkyReklamačný poriadok

Záručné podmienky a Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u spoločnosti Natales s. r. o. a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru ak nie je výrobcom stanovené inak.

 

Ku každému tovaru zakúpenému v spoločnosti Natales s. r. o. je pri jeho dodaní kupujúcemu priložená faktúra (predajný doklad), ktorá slúži zároveň ako záručný doklad a dodací list.

 

Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať nasledujúce:

  • či obal v ktorom bol tovar dodaný nevykazuje známky poškodenia, alebo je neúplný. V takomto prípade je vždy povinný spísať so zamestnancom prepravnej spoločnosti, ktorá mu dodanie tovaru zabezpečila, protokol o škode/reklamácií a zásielku odmietnuť prevziať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je potrebné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky a výrobok nepoužívať. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nemusia byť akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.
  • či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný (ak sa jedná o výrobok, ktorý nebol objednaný, tovar nerozbaľujte, neotvárajte, inak nebude možné ho vymeniť)
  • či je výrobok v neporušenom stave, tzn. či nemá zjavnú vadu
  • či fungujú všetky jeho jednotlivé časti

 

Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené dopravou, nesprávnym používaním, skladovaním, údržbou, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (najmä chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie a pod.), zásahom do výrobku inou, ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom), alebo ktoré boli spôsobené živelnou pohromou či poškodením tovaru kupujúcim. Obal a obsah výrobku nesmie byť pri doručení mechanicky poškodený (mechanickým poškodením sa rozumie také poškodenie výrobku, ktoré nemohlo vzniknúť bežným používaním výrobku na účel, pre ktorý bol vyrobený).   

 

Posúdenie či sa jedná o výrobnú vadu produktu vykonáva výrobca alebo ním poverená osoba. Kontakt na príslušného výrobcu v prípade potreby poskytne kupujúcemu predajca na požiadanie. Kupujúci má taktiež právo využiť služby inej odbornej, špecializovanej inštitúcie, zriadenej pre tento účel (certifikovaná skúšobňa, znalec a pod.).

 

V prípade reklamácie tovaru je potrebné vopred túto skutočnosť oznámiť písomne, mailom alebo telefonicky na nižšie uvedené kontaktné údaje spoločnosti Natales s. r. o.

 

Reklamáciu má kupujúci právo písomne alebo osobne uplatniť za vyššie uvedených podmienok na tejto adrese:
Natales s. r. o. - babysatky

Vsetínska 44
064 01 Stará Ľubovňa

mailom: info@babysatky.sk

 

Reklamovaný tovar musí kupujúci zaslať, alebo po dohode osobne doniesť na túto adresu:

Natales s. r. o. - babysatky

Vsetínska 44
064 01 Stará Ľubovňa

mailom: info@babysatky.sk


Po dohode je možné reklamovaný tovar poslať aj na inú adresu (napr. priamo k výrobcovi)

 

10. Alternatívne riešenie sporov

V súlade so zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov má kupujúci ako spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Návrh podáva kupujúci príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov; možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Subjektom alternatívneho riešenia je napr. v zmysle § 3 ods. 2 písm. c) zákona č. 391/2015 Z. z. Slovenská obchodná inšpekcia. Zoznam subjektov oprávnených k alternatívnemu riešeniu sporov je zverejnený na webovej stránke Ministerstva hospodárstva SR.

Copyright 2016 - 2024 © babysatky.sk